Deksels! Keukenspullen - Amsterdam
Deksels! Keukenspullen
Ik kwam met een kapotte Bodum cafetière (barst) terug bij Deksles!.
Dit voor de tweede keer; eerst na 3 maanden en toen nog 12 maanden later. De eerste keer wilde Deksels! al geen service verlenen maar liet het van de fabrikant afhangen, dit tegen de wet Consumentengarantie in. Nu stelde de verkoopster dat ik te heet water moest hebben gebruikt en was niet geïnteresseerd in mijn verhaal. Ik was niet “gezellig” volgens haar, en “ik doe altijd alles in gezelligheid hier” stelde ze.
Ze weigerde haar e-mailadres te geven, dat moest ik zelf maar uitzoekenn op internet. Mijn klacht e-mail waarin ik heb uitgelegd dat ik het product wel op de juiste wijze heb gebruikt weigert ze te beantwoorden of zelfs maar te lezen (!). Ze heeft gelogen over de garantietermijn, die volgens haar een jaar zou zijn maar dit is niet juist in Nederland. Ik kreeg inmiddels agressieve e-mails van haar collega via een ander Deksels!-filiaal.
Bij navraag in haar winkel waarom ik na twee weken nog niets gehoord had over de klacht reageerde ze geïrriteerd en bijna agressief (ze ging te dicht op mij staan en maakte wilde arm gebaren) haar antwoord zou nog komen stelde ze. Een eerder excuus was dat ze niet goed kon werken door de hitte, want haar brillenglazen besloegen dan. Ook moest ik niet zeuren want het was een aanbieding geweest. Toen ik buiten was belde ze een buurman die namens haar meedeelde dat ze altijd al haar e-maills beantwoordde, want hij kende haar al jàren, ik moest mijn spam box maar even goed nakijken. Ik wilde de onbeantwoorde en ongelezen e-mail laten zien maar dat had ze toch echt "geen zin in”.
Ik had inmiddels zo genoeg van haar “gezelligheid” dat ze het er van mij bij mocht laten zitten. De wettelijk verplichte service krijg je niet bij Deksles! als er eens iets mis gaat.
PS Deksels! is erg duur vergeleken met een zaak als Duikelman.