Wimini Onderhoud- en Klusbedrijf - Houten
Wimini Onderhoud- en Klusbedrijf
Wij wilden een offerte voor een verbouwing.
Daarvoor maakten we telefonisch een afspraak bij ons thuis om 11 uur op een zaterdag.
Vervolgens ontvind ik een sms: 'Ik sms even met de telefoon met mijn zoon; die van mij is stuk; we hadden om 14:00 uur een afspraak; indien u dit niet schikt kunt u mij tot 18:00 uur bereiken op dit nummer'.
Ik sms terug: 'Mijn vrouw en ik weten zeker dat we om 11 uur een afspraak hadden'.
Wimini: 'Ik heb 14:00 uur in de agenda staan; anders zorg ik dat ik eerder kom'.
Ik sms vervolgens: 'Laat de afspraak dan maar staan'.
Vervolgens verschijnt Wimini op zaterdag om 11:00 uur. Wij waren er niet, want we rekenden op zijn komst om 14 uur.
Blijkt dat hij mijn laatste sms-je niet had ontvangen.
We maken een nieuwe afspraak voor de zaterdag erna. Weer om 11:00 uur.
Om 11:10 uur belt Wimini met de mededeling dat hij 'nog even thuis iets moet afleveren en er over 10 minuten is. 11:20 uur dus.
Om 11:30 uur is Wimini er nog niet. Ik bel, hij neemt de telefoon niet op. Ik sms en bel nogmaals; Wimini neemt op en zegt: 'ik rijd al in de straat'.
Wij hebben die dag nog meer afspraken en ik zeg hem dat onze planning in de war loopt.
Waarna Wimini aangeeft dat hij het zat is; 'de vorige keer liep het ook al mis en toen was het ook mijn schuld niet, laten we maar stoppen, ik wens u veel succes'.
Tot zover de feiten; Oordeelt u zelf.