Arta Parts - Emmen
Arta Parts
Ik heb tussen december 2014 en februari 2015 spiegelglas voor mijn auto geprobeerd te bestellen bij artaparts.nl.
Om er zeker van te zijn dat ik de juiste had heb ik een mail gestuurd met de vraag of de spiegels geschikt zijn voor mijn model. Ik kreeg een erg korte mail terug op dat de spiegels inderdaad geschikt zijn voor mijn auto. Het artikel heeft mij € 34,31 gekost incl verzendkosten.
Helaas blijkt dat de spiegels niet gebruikt kunnen worden ivm een afwijkende maat. Dus heb ik het artikel netjes via de mail aangekondigd voor retour en in originele verpakking en in originele staat teruggestuurd (procedure zoals op de site staat). Aangezien het hier niet mijn fout is dat de spiegels incorrect zijn, vergoedt artaparts.nl volgens de garantiebepalingen de verzendkosten.
Tot mijn verbazing constateer ik dat er slechts € 25,31 is teruggestort op mijn rekening. Hierop heb ik een mail gestuurd met de opmerking dat dit niet voldoende en volgens de garantievoorwaarden is. Men gaf vervolgens via de mail toe dat de spiegels niet de goede waren en stelde andere voor. Daar heb ik vervolgens 2 weken op moeten wachten zonder ook maar iets van ze te vernemen. Ik moest zelf initiatief nemen om te vragen wanneer ze geleverd werden. Uiteindelijk bleek dat er niets meer mogelijk is en dat ik kan fluiten naar mijn centen.
Kortom, artaparts.nl heeft geen verstand van zaken. Communicatie is iets waar hij nog nooit van heeft gehoord. U moet hier absoluut geen zaken mee doen. Mensen, vermijd deze zaak!!
Ik heb spatbordranden besteld voor Mercedes W123. Ik kreeg toen nep-bevestiging dat de spullen verstuurd waren:
Geachte heer, mevrouw,
Uw bestelling met vrachtbriefnummer 142969 is op vrijdag 22-09-2017 verstuurd via TransMission.
Uw bestelling heeft bij TransMission zendingnummer T84130130142969 gekregen.
De status van uw zending kunt u vanaf nu volgen via onderstaande link:
www.mijnzending.nl
Wij zullen uw bestelling normaal gesproken op maandag 25-09-2017 bij u bezorgen.
Toen ik klacht indiende over lange levertijd zei die meneer "klanten als jij hebben we liever niet en ik hou de spullen hier"
Er was dus nog helemaal niets verstuurd.
Slechte toko ArtaParts. Geen zaken mee doen.